Pariisilaispusero

Runoilija arlette

Käyttäjän <span class="sydan sydan-punainen"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M497,203C537,107,630,40,737,40C881,40,985,164,998,311C998,311,1005,347,990,413C969,503,919,583,852,643L497,960L148,643C81,583,31,503,10,413C-5,347,2,311,2,311C15,164,119,40,263,40C370,40,457,107,497,203z"/></svg></span> arlette kuva
nainen
Julkaistu:
13
Liittynyt: 5.5.2014
Viimeksi paikalla: 23.6.2026 21:18

Asuinpaikka: -
Syntymäpäivä:
-


Sadepisarat

kuusikon neulasista

eivät ehtineet

kuivua, kun jo sumu

kohosi syksyn iltaan.


Jakuren







Kommenttien kautta syntyy yhteys lukijan ja runoilijan välillä, yhteyden kautta läsnäolo. Kiitos läsnäolosta.


Runokirjani  "Appelsiineja ja rapisevia Lehtiä",  WWW.mediapinta.fi


 
Suosittelen:
 


Kaupan nimi oli Pikku-Pariisi

näyteikkunassa

punaraitainen kesäpusero

jossa oli valkoinen pitsikaulus


Kaupan sisällä

tuoksui hienostunut parfyymi

julisteessa BB:n kasvot

minun sisälläni suuret unelmat


Ja illalla

kuljin Helsingin katuja

piikkikoroilla keinuen


Minä hymyilin

koko kaupunki hymyili kanssani

joku vislasi


Loistin onnesta, keväästä

uudesta puserosta


Olin hetken aito ranskatar


 
oletus
Kategoria: 
 

Kommentit

Joskus voi ostaa uutta, mutta hyvin harvoin vain.
Ihana kepeys :)
 

Käyttäjän kaikki runot