Ystävyyden talossa

Runoilija Oiva Utumaa

Käyttäjän <span class="sydan sydan-punainen"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M497,203C537,107,630,40,737,40C881,40,985,164,998,311C998,311,1005,347,990,413C969,503,919,583,852,643L497,960L148,643C81,583,31,503,10,413C-5,347,2,311,2,311C15,164,119,40,263,40C370,40,457,107,497,203z"/></svg></span> Oiva Utumaa kuva
mies
Julkaistu:
557
Liittynyt: 9.2.2021
Viimeksi paikalla: 24.6.2026 2:20

Asuinpaikka: vantaa
Sähköposti:
-
Syntymäpäivä:
-
Facebook:

Oiva on ikinuori haaveilija, taivaanrannan maalari joka viettää nauravaa aikaa lapsuuden ja aikuisuuden rajamailla, haaveillen, haihatellen ja riimitellen pää pilvissä mutta jalat tukevasti maassa Keski-Espoon kesäisissä maisemissa, "Haapajoella" kesän lapsena. You Tube  siirry osoitteeseen ja suuri kiitos teille jotka äänestitte minut huhtikuun 2024 kuukauden runoilijaksi. 
 
Suosittelen:
Piipa1969 <span class="sydan sydan-punainen sydan-raamit"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M998,312C984,152,870,35,728,35C633,35,546,86,497,168C449,85,366,35,272,35C130,35,16,152,2,312C1,319-4,357,10,418C31,506,79,585,149,649L497,965L851,649C921,585,969,506,990,418C1004,357,999,319,998,312zM952,409C933,489,890,562,826,620L497,913L174,620C110,562,67,489,48,409C34,351,40,319,40,318V317C52,176,150,74,272,74C362,74,442,129,479,218L497,260L515,218C552,130,635,74,728,74C850,74,948,176,960,318C960,319,966,351,952,409z"/></svg></span> Star <span class="sydan sydan-punainen"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M497,203C537,107,630,40,737,40C881,40,985,164,998,311C998,311,1005,347,990,413C969,503,919,583,852,643L497,960L148,643C81,583,31,503,10,413C-5,347,2,311,2,311C15,164,119,40,263,40C370,40,457,107,497,203z"/></svg></span> aquarius Lumi Murhekoski Laura Seiren94 <span class="sydan sydan-punainen sydan-raamit"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M998,312C984,152,870,35,728,35C633,35,546,86,497,168C449,85,366,35,272,35C130,35,16,152,2,312C1,319-4,357,10,418C31,506,79,585,149,649L497,965L851,649C921,585,969,506,990,418C1004,357,999,319,998,312zM952,409C933,489,890,562,826,620L497,913L174,620C110,562,67,489,48,409C34,351,40,319,40,318V317C52,176,150,74,272,74C362,74,442,129,479,218L497,260L515,218C552,130,635,74,728,74C850,74,948,176,960,318C960,319,966,351,952,409z"/></svg></span> alaya <span class="sydan sydan-punainen"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M497,203C537,107,630,40,737,40C881,40,985,164,998,311C998,311,1005,347,990,413C969,503,919,583,852,643L497,960L148,643C81,583,31,503,10,413C-5,347,2,311,2,311C15,164,119,40,263,40C370,40,457,107,497,203z"/></svg></span> Psyloche <span class="sydan sydan-punainen sydan-raamit"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M998,312C984,152,870,35,728,35C633,35,546,86,497,168C449,85,366,35,272,35C130,35,16,152,2,312C1,319-4,357,10,418C31,506,79,585,149,649L497,965L851,649C921,585,969,506,990,418C1004,357,999,319,998,312zM952,409C933,489,890,562,826,620L497,913L174,620C110,562,67,489,48,409C34,351,40,319,40,318V317C52,176,150,74,272,74C362,74,442,129,479,218L497,260L515,218C552,130,635,74,728,74C850,74,948,176,960,318C960,319,966,351,952,409z"/></svg></span> anja.tuomi <span class="sydan-punainen"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M497,203C537,107,630,40,737,40C881,40,985,164,998,311C998,311,1005,347,990,413C969,503,919,583,852,643L497,960L148,643C81,583,31,503,10,413C-5,347,2,311,2,311C15,164,119,40,263,40C370,40,457,107,497,203z"/></svg></span> Hugo
 
Täällä on kotini, 
tai ainakin sieluni olohuone. 
Turvallinen ja lämmin, 
minutkin huomioiva. 

Ei se pyydä paljon, 
ei se vaadi paljon, 
silti paljon se antaa. 

Sen tunnit ovat turvalliset, 
ilmapiiri on vapauttava
ja siellä saan olla minä, 
herkkä, hauras
ja ainutkertainen.

Tuo talo tuttu, turvallinen,
tuolla mäen päällä. 
Se on ystävyyden talo. 

Ystävyyden talossa
(c) Oiva Utumaa 



 
Selite: 
En tiedä onko tosta mihinkään. Se kertoo matalan kynnyksen kohtaamis paikasta.
cc
Kategoria: 
 

Kommentit

Tykkään Runostasi
koen tuon mielen turvapaikaksi
sinne minne mennä
myös silloin kun
elämän hetken tilanteessa ahdistaa
Kiitos, juuri tuollaista koitin tuoda julki... 
Kerrassaan ihanasti ajateltu, tämäkin on loistava runo Sinulta. 
Kiitos... 
Siinäpä se aika lailla hyvin kiteytettynä, ystävyyden olotila :) 
 
Juu, kiva kun kommentoit, luit. 
Runosi ydin on kaunis.
Kiitos, se talo on hyvä turvallinen talo. 

Sivut

 

Käyttäjän kaikki runot