elämää..

Runoilija annuli

nainen
Julkaistu:
10
Liittynyt: 26.12.2005

Asuinpaikka: -
Sähköposti:
-
Syntymäpäivä:
-

 

Viha ja tuska,
halu unohtaa..

Halu antaa anteeksi,
saa kuitenkin vain vihaamaan..

Sanomatta jääneet sanat,
lisäämässä tuskaa,
vähentämässä keinoja unohtaa..

On helppoa lähteä,
ei ole helppoa jäädä,
miksi miettiä,
on helpompaa ilman ajatuksia..

Miksi miettiä syitä,
ne eivät helpota elämää..

Miksi takertua tyhjään,
se ei välitä siitä enää..

Periksi antaminen ei kuulu minulle,
silti se on minun tehtäväni..

Miksi minä en vain saanut mennä,
unohtaa..??!!!

Selite: 
Kategoria: 
 
 

Käyttäjän kaikki runot