oi ihminen

Runoilija yöntähti

nainen
Julkaistu:
18
Liittynyt: 5.11.2025
Viimeksi paikalla: 25.6.2026 12:26

Asuinpaikka: Oulu
Sähköposti:
-
Syntymäpäivä:
28.4.2005

 

katseensa nostaa silmiini

valloittaa suloisuudellaan sydämeni

seisoo itsenään siinä ihminen

kauneuden kuvana katsoo kohti sieluani

ja yritän olla

suuren suloisuuden vierellä

söpön sydämen äärellä

oi ihminen

kuinka kaunis oletkaan

ihminen

oletus
Kategoria: 
 

Kommentit

Oi että tykkään tästä <3 Ollapa vierellä ja äärellä, se voi vaatia yritystä.
ihminen on suuri ihme ja siinä on paljon ihmeteltävää, ihanaa<3
 

Käyttäjän kaikki runot