Nuotiopaikka

Runoilija Pikkukukko

Onko liikaa vaadittu
jos ei vaadi mitään
edes vähän

eikä me olla veljeksiä
kynä ja kivääri
tiedät kyllä

tyhjä kirje
vaivoin avattu
kannan viestiä

elävä tuli
veri ja terva
nuotiopaikalla

se palaa sinisellä liekillä.

 
oletus
Kategoria: 
 

Kommentit

Tunnelma on kuin perivihollisten kohtaaminen,
jossa asiat tehdään selväksi todenteolla,
eikä jätetä mitään kyseenalaiseksi.
Asetetaan ehdot ja haaste.
Mainio analyysi. Mielestäni se mikä runoista tekee mielenkiintoisia on juurikin se että niitä voi tulkita ja analysoida lähes loputtomiin. :)
 

Käyttäjän kaikki runot