Onko liikaa vaadittu
jos ei vaadi mitään
edes vähän
eikä me olla veljeksiä
kynä ja kivääri
tiedät kyllä
tyhjä kirje
vaivoin avattu
kannan viestiä
elävä tuli
veri ja terva
nuotiopaikalla
se palaa sinisellä liekillä.
jos ei vaadi mitään
edes vähän
eikä me olla veljeksiä
kynä ja kivääri
tiedät kyllä
tyhjä kirje
vaivoin avattu
kannan viestiä
elävä tuli
veri ja terva
nuotiopaikalla
se palaa sinisellä liekillä.
oletus
- Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi




Kommentit
jossa asiat tehdään selväksi todenteolla,
eikä jätetä mitään kyseenalaiseksi.
Asetetaan ehdot ja haaste.