Moi Aurinkoinen 👀 🎶

Runoilija Oiva Utumaa

Käyttäjän <span class="sydan sydan-punainen"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M497,203C537,107,630,40,737,40C881,40,985,164,998,311C998,311,1005,347,990,413C969,503,919,583,852,643L497,960L148,643C81,583,31,503,10,413C-5,347,2,311,2,311C15,164,119,40,263,40C370,40,457,107,497,203z"/></svg></span> Oiva Utumaa kuva
♥
mies
Julkaistu:
557
Liittynyt: 9.2.2021
Viimeksi paikalla: 24.6.2026 2:20

Asuinpaikka: vantaa
Sähköposti:
-
Syntymäpäivä:
-
Facebook:

Oiva on ikinuori haaveilija, taivaanrannan maalari joka viettää nauravaa aikaa lapsuuden ja aikuisuuden rajamailla, haaveillen, haihatellen ja riimitellen pää pilvissä mutta jalat tukevasti maassa Keski-Espoon kesäisissä maisemissa, "Haapajoella" kesän lapsena. You Tube  siirry osoitteeseen ja suuri kiitos teille jotka äänestitte minut huhtikuun 2024 kuukauden runoilijaksi. 
 
Suosittelen:
Piipa1969 <span class="sydan sydan-punainen sydan-raamit"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M998,312C984,152,870,35,728,35C633,35,546,86,497,168C449,85,366,35,272,35C130,35,16,152,2,312C1,319-4,357,10,418C31,506,79,585,149,649L497,965L851,649C921,585,969,506,990,418C1004,357,999,319,998,312zM952,409C933,489,890,562,826,620L497,913L174,620C110,562,67,489,48,409C34,351,40,319,40,318V317C52,176,150,74,272,74C362,74,442,129,479,218L497,260L515,218C552,130,635,74,728,74C850,74,948,176,960,318C960,319,966,351,952,409z"/></svg></span> Star <span class="sydan sydan-punainen"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M497,203C537,107,630,40,737,40C881,40,985,164,998,311C998,311,1005,347,990,413C969,503,919,583,852,643L497,960L148,643C81,583,31,503,10,413C-5,347,2,311,2,311C15,164,119,40,263,40C370,40,457,107,497,203z"/></svg></span> aquarius Lumi Murhekoski Laura Seiren94 <span class="sydan sydan-punainen sydan-raamit"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M998,312C984,152,870,35,728,35C633,35,546,86,497,168C449,85,366,35,272,35C130,35,16,152,2,312C1,319-4,357,10,418C31,506,79,585,149,649L497,965L851,649C921,585,969,506,990,418C1004,357,999,319,998,312zM952,409C933,489,890,562,826,620L497,913L174,620C110,562,67,489,48,409C34,351,40,319,40,318V317C52,176,150,74,272,74C362,74,442,129,479,218L497,260L515,218C552,130,635,74,728,74C850,74,948,176,960,318C960,319,966,351,952,409z"/></svg></span> alaya <span class="sydan sydan-punainen"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M497,203C537,107,630,40,737,40C881,40,985,164,998,311C998,311,1005,347,990,413C969,503,919,583,852,643L497,960L148,643C81,583,31,503,10,413C-5,347,2,311,2,311C15,164,119,40,263,40C370,40,457,107,497,203z"/></svg></span> Psyloche <span class="sydan sydan-punainen sydan-raamit"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M998,312C984,152,870,35,728,35C633,35,546,86,497,168C449,85,366,35,272,35C130,35,16,152,2,312C1,319-4,357,10,418C31,506,79,585,149,649L497,965L851,649C921,585,969,506,990,418C1004,357,999,319,998,312zM952,409C933,489,890,562,826,620L497,913L174,620C110,562,67,489,48,409C34,351,40,319,40,318V317C52,176,150,74,272,74C362,74,442,129,479,218L497,260L515,218C552,130,635,74,728,74C850,74,948,176,960,318C960,319,966,351,952,409z"/></svg></span> anja.tuomi <span class="sydan-punainen"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M497,203C537,107,630,40,737,40C881,40,985,164,998,311C998,311,1005,347,990,413C969,503,919,583,852,643L497,960L148,643C81,583,31,503,10,413C-5,347,2,311,2,311C15,164,119,40,263,40C370,40,457,107,497,203z"/></svg></span> Hugo
 
Moi Aurikoinen, hei Tähtisilmä.
Sä olit hetken pienen mun elämässä.
Tahdoit multa enemmän
kuin pystyin antamaan.
Et ymmärtänyt miksi tahdoin
ystävyyttä vaan.
Siis minkäs teet.

Mä tahdon elää vain elämääni.
Ja siksi uudelleen,
mä kaipaan vapauteen.
Silloin kun me tavattiin,
niin etsin ystävää,
ja siitä syystä kaivannut
en silloin enempää.
Siis minkäs teet kun syttyneet
ei liekit palamaan ja polttamaan.
Joskushan on niin vaikeaa.

Moi Aurikoinen, hei Tähtisilmä.
Mä olin silloin vailla vain ystävyyttä.
Pystynyt en sitä silloin
oikein kertomaan.
Mä muistan sinut silti
jos me jossain kohdataan.
Siis minkäs teet kun syttyneet
ei liekit palamaan ja polttamaan.
joskushan on niin vaikeaa...




Moi aurinkoinen
(c) Oiva Utumaa


 
cc

Kommentit

Toivottavasti joskus kuitenkin kaikki rakkaat kohtaavat toisensa <3 
...niin joskushan on vaikeaa, mutta toivomme onnellisia loppuja.

Sivut

 

Käyttäjän kaikki runot