Onko se normaali, joka määrittelee epänormaalin, vai epänormaali, joka kuvittelee olevansa normaali.oletus Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Kommentit 30.3.2018 7:46 epeli Saattaa hyvinkin olla. Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi 30.3.2018 17:39 Katariina Varjoranta Siinäpä kysymys :) Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi 31.3.2018 18:56 miesvaalea hyvät lauseet jotka laitavat ajattelemmaan kumpikin erikseen ja yhdistäen. Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi 22.3.2026 13:34 Adastra Aivan melko varmasti, ellei jompi tai kumpi, niin liki lähimain pitäen silti aina jompaa kumpaa... Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Sivut1 2 seuraava › viimeinen »
Kommentit
Sivut