asiain tausta
takuulla on takana
riiputtamatta
siitä mistä päin katsoo
millä kummalla sitten...
onhan miehiä
lasiensa takana
liikekannalla
teillä monen moisilla
touhu toinen toisilla
kirkkain silminhän
eteenpäin on mentävä
peilein peräten
joskus myös näyttäytyä
voi hetken luu ulkona
taukojumppahan
terveheksi kaikille
kulkevaisille
vaikk' hankaisikin sauma
tai kyytiä sais lauma
vain immeisiä
suvisen yön sylissä
maisten maisemain
vaihtaessa kuosiaan
kuukausia, vuosiaan
lasketellessaan
kai kuukin luoteen luonee
mitä lie tuonee
esiin pohjimmiltansa
näin nähtäväksi jäänee
kukin katselkoon
miten milloin mieliikään
beibiä kedon,
joka vuosien päästä
vilkaista voi takaisin
muistuttaessaan
itseänsä ihmeistä,
viljapeltojen
heilimöistä, vihneistä
taiat toen toeta...
vetelijät vain
vievät viimeisilläänkin
kantelijoita
joita yhä ilmaantuu
vastaan kun luonto kutsuu
kuinkapa muuten
saattaisivat tervehtää
kuin vain heiluttain,
väkijuomien kanssa
siltikään he ei luttaa...
Selite:
https://www.youtube.com/watch?v=EanY4wciP1Y
oletus
- Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi


