Nimetön

Runoilija spend some time with me

nainen
Julkaistu:
7
Liittynyt: 21.4.2005

Asuinpaikka: -
Sähköposti:
-
Syntymäpäivä:
-

Rakas kiitos et oot olemas ja opetit mut rakastamaan<3
 

Olisin kertonut, jos olisit kuunnellut,

olisin uskonut jos olisit luvannut.

Mutta sinä et kuunnellut, et luvannut

vaan unohdit...

Selite: 
Kategoria: 
 

Kommentit

Tää oli kaunis runo

surullista jos joku unohtaa.
:( ei kivaa ollenkaan.

*synttärihalaus*

yhdyn Raisoniin ja lisään voi helvetti.

tä oli tosi hyvä!!

No voi Jeesus!

 

Käyttäjän kaikki runot