Itkevä kyynel.

Runoilija SnowWhiteSorrow

mies
Julkaistu:
10
Liittynyt: 14.6.2008

Asuinpaikka: -
Sähköposti:
-
Syntymäpäivä:
-

moi oon snowwy galtsust. ====)
 

Pitkä mies, yli halkine. Lentäen siivillään.
Katsoo kuinka ihmiskansa pilaa itsensä.

Paholainen karkoitetaan.
Itkiemme kyyneleitä hänen silmiinsä.
Ei auta siivet, ei rakkaus.
Olen koettanut kaikkea.
Ei mikään auta.

Paholainen karkoitetaan.
Täyttäen hänen sydämmensä meidän. suruillamme.

Musta pimeys yli maan halki.
On se niin valloittava.
Päästäkää jo irti. Kiitos.

Jos tunsin rakkauden, siinä ei ollut järkeä.
Olin itkenyt ja rukoillut vuoksesi.
Olenko tyhmä, vai sittenkin järkevä?

Itkien kyyneleitä sydämmeesi.
Kun paholainen vallan saa.

Selite: 
Kategoria: 
 

Kommentit

Upea. Pimeän kaunis ja synkkä *u*
Laikitan. :-----3 ♥

En tienny et säki kirjotat runoi ;'o
Hyvin nimittäin kirjotat. ;o

 

Käyttäjän kaikki runot