Pitkä mies, yli halkine. Lentäen siivillään.
Katsoo kuinka ihmiskansa pilaa itsensä.
Paholainen karkoitetaan.
Itkiemme kyyneleitä hänen silmiinsä.
Ei auta siivet, ei rakkaus.
Olen koettanut kaikkea.
Ei mikään auta.
Paholainen karkoitetaan.
Täyttäen hänen sydämmensä meidän. suruillamme.
Musta pimeys yli maan halki.
On se niin valloittava.
Päästäkää jo irti. Kiitos.
Jos tunsin rakkauden, siinä ei ollut järkeä.
Olin itkenyt ja rukoillut vuoksesi.
Olenko tyhmä, vai sittenkin järkevä?
Itkien kyyneleitä sydämmeesi.
Kun paholainen vallan saa.
Selite:
- Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi



Kommentit
Upea. Pimeän kaunis ja synkkä *u*
Laikitan. :-----3 ♥
En tienny et säki kirjotat runoi ;'o
Hyvin nimittäin kirjotat. ;o