Lupasin rakastaa sinua..
Lupasin olla vierelläsi..
Mietin,
muistatko vielä meidän lupaukset?
Minä muistan.
Mutta hetkeksi unohdin ne..
Silloin en halunnut muistaa..
Mutta nyt tuntuu
että en voi niitä unohtaa.
Kaikki niin myöhäistä on..
Sinä olet jo luvannut
toista rakastaa..
Selite:
- Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi



Kommentit
Tiedän tunteen, vaikka lupaukset on tehty jokun menee pileen ja särkee kaiken.
Todella kaunis, surullinen ja haikea. Pidän tästä. :>
Tiedän tunteen, vaikka lupaukset on tehty jokun menee pileen ja särkee kaiken.
Todella kaunis, surullinen ja haikea. Pidän tästä. :>