Kävelen joulukuisessa pakkasillassa.
Lumi on peittänyt puut valkealla kuuralla.
Taivaalla tuikkii tähtienmeri.
Pysähdyn hetkeksi..
Katsahdan ylös,
näen tähdenlennon..
teen pienen toiveen.
Kuunvalo saa aikaan kimalluksen puiden oksilla..
kaikki tuntuu niin taianomaiselta..
Selite:
Tällaista maisemaa meinaa unohtua ihailemaan pidemmäksikin aikaa :)
- Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi



Kommentit
Hienoa...
Hienoa...