tähän kohtaan saa
kirjoitella mitä vaan
sillä vastuuta
omasta tulkinnastaan
kantaa vain tulkitsija...
Selite:
http://www.youtube.com/watch?v=kE09Bw9GnE4
oletus
- Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi
tähän kohtaan saa
kirjoitella mitä vaan
sillä vastuuta
omasta tulkinnastaan
kantaa vain tulkitsija...
| Runoilija | Runon nimi |
Luontipäivä |
Kommentteja | Kategoria |
|---|---|---|---|---|
| Adastra | Markkinapallo | 4.12.2006 | 3 | Runo |
| Adastra | jälkipuhe | 4.12.2006 | 2 | Runo |
| Adastra | Maria | 15.11.2006 | 3 | Runo |
| Adastra | elämäni ensimmäinen | 9.11.2006 | 9 | Runo |
| Adastra | kantava unelma | 9.11.2006 | 3 | Runo |
Kommentit
Kehvelin metaruno, jota pitäisi vielä tulkita!
Vakavasti ottaen pidän tavastasi, jolla toit asian tähän julki. Mainiota.
Pistit tähän terävän vedon...mutta nyt , kun sana on vapaa, sanattomaksi aivan menen, mutta ehkä voisin kuitenkin sanoa, kotiviini maistuu ja Leonard Cohen laulaa upeasti taustalla ja ilta tunnelmaa täynnä!!!
Sivut