Mieltä kiehtovin paikka lie Kisko.
Siell' hanuria kurmootti sisko.
Pianisti hieman avitti
ja perinnekokki ravitti.
Siitä kehkeytyi melkoinen disko...
oletus
- Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi
Mieltä kiehtovin paikka lie Kisko.
Siell' hanuria kurmootti sisko.
Pianisti hieman avitti
ja perinnekokki ravitti.
Siitä kehkeytyi melkoinen disko...
| Runoilija | Runon nimi |
Luontipäivä |
Kommentteja | Kategoria |
|---|---|---|---|---|
| Adastra | Markkinapallo | 4.12.2006 | 3 | Runo |
| Adastra | jälkipuhe | 4.12.2006 | 2 | Runo |
| Adastra | Maria | 15.11.2006 | 3 | Runo |
| Adastra | elämäni ensimmäinen | 9.11.2006 | 9 | Runo |
| Adastra | kantava unelma | 9.11.2006 | 3 | Runo |
Kommentit
Osaksi hupaisa oli Ylen juhannusjuna.
Hauska runo, joka tuo mieleeni Kiskon - minullekin se oli lopulta todella disko.. :D
Sivut