Tervaniemen tammi

Runoilija JouZen

mies
Julkaistu:
10
Liittynyt: 24.5.2008
Viimeksi paikalla: 23.6.2026 15:37

Asuinpaikka: -
Sähköposti:
-
Syntymäpäivä:
-

Luonnollinen epävakaus...
 

Vieläkö Tervaniemessä on tammi paikoillaan
poikasena makoilin sen mahtavilla ala-oksilla

Uhmaten painovoimaa unelmoiden suuria
vaihdoimme salaisuuksia  eikä ollut muuria

Tarkoitukseni tahdit taputeltuna  taivaan kanteen
tunsin kuinka jokin kutsui minua korkeuksiin

Poissa oli pelko katkeruus ja viha
allani avautuva aurinkopiha jatkui silmän kantamattomiin
 
oletus
Kategoria: 
 

Kommentit

Ehkä kaarnaan on kaiverrettu laulu?
Loistava visio, kiitos : )
Herkällä korvalla voi kuulla mitä puu kertoo.
Ehkä kannattaisi käydä katsomassa sitä "Tervaniemen  tammea"?
Kiva ilmaisu tuo "aurinkopiha".

 
Se olisi kyllä unelmien täyttymys : )
 

Käyttäjän kaikki runot