jatkat etsimistä koska et halua vielä löytää haukkaat munkin reunaa viivytät täyttymystä hilloydintä oletus Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Kommentit 25.4.2026 18:43 arlette Hauska runo, josta näennäisestä yksinkertaisuudesta huolimatta, voi löytää syvempiäkin tasoja? Joku säästelee herkkuosuutta, toinen hyökkää heti asian ytimeen! Oivallusrunoutta sanoisin. Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi 25.4.2026 20:56 Star Upea vertaus, todellakin kaikenlaista hyvää kannattaa odottaa. Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi 6.5.2026 21:28 Punainen Joutsen Tämä on enemmän mietelause, sanoma on olennainen. Ja se sanoma on hyvin ilmaistu. Ja tosiaankin yllättävän syvällinen! Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi 6.5.2026 21:29 Punainen Joutsen Mutta entä sitten, kun on jo syönyt kaiken ympäriltä,? Onko sitten vain hilloa jäljellä? Tosiaan hauska ajatus Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi
Kommentit
tasoja?
Joku säästelee herkkuosuutta, toinen hyökkää heti asian ytimeen!
Oivallusrunoutta sanoisin.
sanoma on olennainen.
Ja se sanoma on hyvin ilmaistu.
Ja tosiaankin yllättävän syvällinen!
Onko sitten vain hilloa jäljellä? Tosiaan hauska ajatus