heikko on sieluni
varjoni kevyt
puheeni kuiskausta
ajatukseni olemattomia
kuinka kestikään se
sinuun luottaminen
kun silloin kerran
tunsin sen
yksin itkin
kuiskailin seinille nimeäsi
et tullut takaisin
Selite:
- Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi



Kommentit
Rehellistä. Onnistunut runo.
Tämä on hyvin kaunis ja omalla tavallaan äärimmäisen herkkä runo. Alusta lähtien tämä oli ihana, ja parani koko ajan loppua kohti. Varsinkin tuo toiseksi viimeinen säkeistö teki minuun vaikutuksen. Pidän tästä, pidän todella paljon.
alku erityisen kaunis. "varjoni kevyt" tekee hauraan, särkyneen vaikutelman. =)