Sanovat, että
tekohymykin on
parempi kuin
ei hymyä ollenkaan.
ei hymyä ollenkaan.
oletus
- Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi
| Runoilija | Runon nimi |
Luontipäivä |
Kommentteja | Kategoria |
|---|---|---|---|---|
| Hellämieli | Poiminnat | 17.8.2019 | 1 | Runo |
Kommentit
Sivut