Syksy#

Runoilija Zigge

nainen
Julkaistu:
11
Liittynyt: 23.9.2005
Viimeksi paikalla: 5.6.2026 23:47

Asuinpaikka: -
Sähköposti:
-
Syntymäpäivä:
-

 
Minä rakastan syksyä ja sen pimeyttä,
kun varjot hiipivät paikoilleen
tähän yksinäisyyden tyyssijaani
tähdet ja kuu 
nuo ystäväni
valaisevat huoneeni
tuuli ulkona kahisuttaa kuolleita lehtiä
ja olo on niin lämmin
oletus
Kategoria: 
 

Kommentit

Jep. Hieno kuvaus runossa. Pidin ja kiitän runoilijaa!
Kiitos
Lämmin hiljaisuus, pimeä ja turvallisuuden tunne puhuvat runossasi. Upea 🌧️✨
Kiitos
Oho!!! <3
eipä muuta voi sanoa!!!
Kiitos
 

Käyttäjän kaikki runot