Ei siinä mitään...

Runoilija Adastra

mies
Julkaistu:
1155
Liittynyt: 8.11.2006
Viimeksi paikalla: 26.6.2026 9:49

Asuinpaikka: -
Sähköposti:
-
Syntymäpäivä:
-

Everything is under control, roll... roll... roll...
 

Lähdin linnustamaan suuntana Kiiruna.
Siellä säikäytti mut huudollaan kiiruna.
Jää lyhyeks' mehtuu matkat
jos herkästi ottaa hatkat.
Taaskin saaliin näin vain pienenä viiruna...

 

oletus
Kategoria: 
 

Kommentit

Eikä "Silkkiuikkuakaan" kai osunut kohdalle.
Kiitos näistä hassun hauskoista piristysrunoistasi. : )
Hyvin tässä runossa riimit rimmaa. :D

Sivut

 

Käyttäjän kaikki runot

Sivut