Roolipuku

Runoilija saritar

nainen
Julkaistu:
10
Liittynyt: 16.9.2006

Asuinpaikka: -
Sähköposti:
-
Syntymäpäivä:
-

 

Sanoit ole oma iisesi.
-Halusin olla.
Sanoit miten minun pitää olla.
-Puenko roolipuviun?
Sanoit että minun pitää muuttua.
-Laitoin roolipuvun päälle.
Kysyit miksi olen niin vaikea.
-Roolipuku on raskas kantaa

Selite: 
Kategoria: 
 
 

Käyttäjän kaikki runot

Runoilija Runon nimi LuontipäiväLajittele nousevasti Kommentteja Kategoria
saritar Roolipuku 1.9.2008 0 Runo
saritar Arvet 1.9.2008 2 Runo
saritar Kaipaus 1.9.2008 4 Runo
saritar Tyttärelleni 1.9.2008 2 Runo
saritar Rakkaus 15.8.2008 0 Runo
saritar Tule 15.8.2008 0 Runo
saritar Viina 15.8.2008 4 Runo
saritar hyviä jatkoja 15.8.2008 0 Runo
saritar kyyneleet 16.4.2008 0 Runo
saritar EI 12.4.2008 0 Runo