Istun tässä itkien ja miettien,
miten saisin kyyneleet loppumaan.
Haluaisin sanoa sanat sinulle:
Tule rakkaani kotiin.
Älä jätä minua kyyneliin,
vaan päästä minut niistä.
Katselen ympärilleni muistuttamassa
minua rakkaudestamme.
muistan kuinka oltiin vierekkäin,
pitäen toisiamme sylissä.
Olimme kuin kaksi siipirikkoa,
etsien tietä toistemme luo.
Miksi minä en saa lupaa
rakastaa sinua?
Tiedän kyllä kuinka toisillemme
aiheutimme tuskaa.
Istun tässä
peläten huomista.
Poltan tupakan
kyyneleitten valuessa
poskilleni ,tietäen
ettet tule pyyhkii
niitä pois.
Selite:
en vai voi lopettaa rakastamistani ja uskoani ja toivoomme rakkauteemme....
- Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi


