Ehkä tässä maailmassa on jotain liikaa,
minulle.
Tuhannet kyyneleet ovat jäätyneet poskilleni
niinä iltoina kun olen itkenyt
huoneeni pimeimmässä nurkassa,
yksin, ilman että kukaan reagoisi -
vaikka kuulisikin.
Tavarat lentelevät seiniin,
sattuu niin paljon.
Olen vuodattanut verta,
melkein liikaakin -
niin että olisin voinut lähteä
kuoleman Enkelin matkaan.
Vuodatetulla verellä olen värjännyt
huoneeni seinät,
että minun olisi helpompi hengittää,
kun näen tuskani vuodatettuina seinille.
En itsekään ymmärrä miten paljon pelkään elää täällä,
miten paljon pelkään sinun taas jättävän
puhumisen toissijaiseksi asiaksi
ja annat tekojesi puhua puolestasi.
Älä enää koske minuun,
älä hajota minua.
Tiedän, etten kestäisi sitä.
Olen nytkin jo liian heikko.
Olenhan todennut,
että tässä maailmassa on kai jotain liikaa,
minulle.
- Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi



Kommentit
Kertoo todella kuinka tuskaista elämä voi olla.