rauha

Runoilija Adastra

mies
Julkaistu:
1155
Liittynyt: 8.11.2006
Viimeksi paikalla: 26.6.2026 9:49

Asuinpaikka: -
Sähköposti:
-
Syntymäpäivä:
-

Everything is under control, roll... roll... roll...
 


Saisinpa rauhan sielullein, tai vain tuomi olla.
Antaa voimaa kukinnollein, tuta kevät oksistolla.
Kohti korkeutta tavottaa, valoon silmujani ravottaa.

oletus
Kategoria: 
 

Kommentit

Tämä oli sydämeen asti kolahtava runo.

Kauniisti osoitettu toive. *~

Sivut

 

Käyttäjän kaikki runot

Sivut