Nuotin vierellä tavataan.
Itsepalvelukahvilan setä,
kehottaa sokeria maistamaan.
Vieläkään alakerran mummo,
ei ole oppinut laulamaan.
Helvetissä nauretaan.
Selite:
~
- Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi
Nuotin vierellä tavataan.
Itsepalvelukahvilan setä,
kehottaa sokeria maistamaan.
Vieläkään alakerran mummo,
ei ole oppinut laulamaan.
Helvetissä nauretaan.
| Runoilija | Runon nimi |
Luontipäivä |
Kommentteja | Kategoria |
|---|---|---|---|---|
| Salmiakkinappi | Nimetön | 26.4.2008 | 0 | Runo |
| Salmiakkinappi | Nimetön | 26.4.2008 | 0 | Runo |
| Salmiakkinappi | Aina ystävä | 26.4.2008 | 0 | Runo |
| Salmiakkinappi | Hyvän mielen ajat | 26.4.2008 | 6 | Runo |
| Salmiakkinappi | Nimetön | 16.9.2007 | 1 | Runo |
| Salmiakkinappi | kysymyksetön kysymys | 9.6.2007 | 2 | Runo |
| Salmiakkinappi | 22:41 | 29.4.2007 | 1 | Runo |
| Salmiakkinappi | sääntöjensanarykelmäplöng | 29.4.2007 | 0 | Runo |
| Salmiakkinappi | iltapäiväironiaa | 29.4.2007 | 3 | Runo |
| Salmiakkinappi | Määritteetön | 29.4.2007 | 1 | Runo |
Kommentit
Helvetin ihana<3
suuria tunteita... arvostan...
hitto tää rimmaa hyvin! vois olla vaikka osa jotain biisiä :) todella hienoa