harhaa

Runoilija Aavistus

Käyttäjän <span class="sydan sydan-punainen"><svg width="10"height="10"viewBox="0 0 1000 1000"xmlns="http://www.w3.org/2000/svg"><path d="M497,203C537,107,630,40,737,40C881,40,985,164,998,311C998,311,1005,347,990,413C969,503,919,583,852,643L497,960L148,643C81,583,31,503,10,413C-5,347,2,311,2,311C15,164,119,40,263,40C370,40,457,107,497,203z"/></svg></span> Aavistus kuva
mies
Julkaistu:
452
Liittynyt: 21.9.2003
Viimeksi paikalla: 31.3.2026 10:15

Asuinpaikka: -
Sähköposti:
Syntymäpäivä:
-

Hei. Aloitin runoilun yli kolmekymmentä vuotta sitten ja yhä 
runoilu jatkuu, välillä vähän verkkaisemmin mutta kuitenkin
jatkuu ja sehän on pääasia. 


 
 

ei ikäväni ota vain laantuakseen
eikä muistot nuo unhoon vaivu
tuska poistuu vain takaisin tullakseen
kiertää veistä haavoissain hiljalleen
ja vaikka taistelen vastaan niin kuitenkin
tulet uniini ja naurat niin kauniisti

että jälleen
jälleen harhoihin taivun

sulkeutuuko koskaan ympyrä tää
enkö saisi hetken ees levähtää
sen jälkeen voimin levännein
voin ottaa taas iskuja osaksein

jo hetken luulin suru laantunut on
ja kasvoilleni hymy arkana hiipi
niin maistoin hurmaa minä tunnoton
ja jälkeen sen soi kello jo iloton
niin haavani nuolin ja nyt hoipun taas
kohti tunnelin päätä missä kajastaa

niin kauniisti
kauniisti enkelinsiipi

Selite: 
tämä runo syntyi tänään..työn ohessa. mikäs mikäs kun meinaa tulla mollivoittoisia runoja vaikka oonkin ihan iloinen velikulta..tänäänkin heti aamulla kahdentoista aikaan hymyilin ainakin sekunnin ja nyt kun kello on neljä niin jo meinaa taas hymy tunkeutua esiin, oikeen pitää sitä pidätellä..niin että oikea hymypoika oon :)
Kategoria: 
 

Kommentit

*sanaton*
Suosikkeihin meni. Kaunis.. Todella kaunis.

Sinulla on varmaan sellainen tuskan, ikävän ja pikkuisen toivonkin luomisen pakko. Eihän sitä aina itsestään kirjoita, vaikka usein sanotaankin, että on kyyneleitä naurun takana. Jos puolilta päivin hymyilit, niin et sitten ihan ole siihen tikahtunut.

Miten osaatkin raskaasta teemasta kirjoittaa niin keveän sujuvasti, sointuvasti.

kauniin ja koskettavan runo olet kirjoittanut työsi ohessa...

koskettava surumielinen runo, toivon että voisit nähdä valoa yhä enemmän ja enemmän tunnelisi päästä, osasit hyvin kertoa, pidän

Sivut

 

Käyttäjän kaikki runot

Sivut