entä jos..
joskus mietin..
entä jos rupean nukkumaan enkä enää herää..
entä jos tämä on viimeinen päiväni..
entä jos ei ole enää iloa
entä jos pimeys murhaa kirkkauden
entä jos menetän jotain tärkeää
entä jos käy aivan toisin..
Selite:
hmm... entä jos vain ajattelen masentavaa
- Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi



Kommentit
Kaikilla meillä on synkät hetkemme. Ei aina voi olla pirteä ja iloinen, ei edes ajatuksissa. Hieno runo. Pidin siitä koska itselläni välillä samoja ajatuksia.
Surullisia asioita ei kannata miettiä, mutta kaikilla on kuintenkin joskus tällaisia ajatuksia.
Hyvää syntymäpäivää. :)