mimukka

Runoilija mimukka

nainen
Julkaistu:
5
Liittynyt: 3.8.2006

Asuinpaikka: -
Sähköposti:
-
Syntymäpäivä:
-

 

entä jos..

joskus mietin..

entä jos rupean nukkumaan enkä enää herää..

entä jos tämä on viimeinen päiväni..

entä jos ei ole enää iloa

entä jos pimeys murhaa kirkkauden

entä jos menetän jotain tärkeää

entä jos käy aivan toisin..

Selite: 
hmm... entä jos vain ajattelen masentavaa
Kategoria: 
 

Kommentit

Kaikilla meillä on synkät hetkemme. Ei aina voi olla pirteä ja iloinen, ei edes ajatuksissa. Hieno runo. Pidin siitä koska itselläni välillä samoja ajatuksia.

Surullisia asioita ei kannata miettiä, mutta kaikilla on kuintenkin joskus tällaisia ajatuksia.

Hyvää syntymäpäivää. :)

 

Käyttäjän kaikki runot

Runojen lukumäärä: 
5